Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.
Let op: Vanwege de NAVO-top (22 t/m 27 juni) kunnen bestellingen vertraging oplopen door de verkeersmaatregelen. De bezorgers doen hun best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Netwerkinformatie en dekking

Op onze website kun je abonnementen bij verschillende providers. Iedere provider is aangesloten bij een netwerk. Op dit moment zijn er 3 netwerkproviders in Nederland: Odido, KPN en Vodafone.

Alle providers in Nederland maken gebruik van één van deze netwerken, ieder met een eigen up- en downloadsnelheid. In onderstaande tabel, vind je een overzicht van de providers waar wij mee samenwerken en welk netwerk zij gebruiken. Door op de naam van het netwerk te klikken, kom je automatisch uit bij de dekkingskaart uit.

ProviderNetwerkMaximale snelheid*
OdidoOdido1000/100 Mbps (5G)
VodafoneVodafone1000/100 Mbps (5G)
KPNKPN600/200 Mbps (5G)
hollandsnieuwe
Vodafone350/100 Mbps (5G)
BenOdido200/50 Mbps (5G)
YoufoneKPN200/100 Mbps (5G)
SimyoKPN300/150 Mbps (5G)
Budget MobielKPN100/50 Mbps (5G)
LebaraKPN75/25 Mbps (5G)
SimpelOdido
150/50 Mbps (5G)
50+ MobielVodafone350/100 Mbps (4G+)

* Maximaal haalbare snelheid afhankelijk van gekozen abonnement, belasting op netwerk en netwerkondersteuning toestel.

Belangrijk om te weten: je toestel bepaalt welke internetsnelheid je daadwerkelijk gebruikt. Wanneer jouw toestel 5G ondersteunt, kun je ook 5G internet ontvangen.

Als je een toestel gebruikt die maximaal een 4G netwerk ondersteunt en je een abonnement hebt afgesloten met 5G, kun je het 5G netwerk helaas niet gebruiken. Je kunt dan maximaal gebruik maken van een 4G netwerk. Wanneer jouw toestel het 5G netwerk ondersteunt en je een 5G abonnement hebt, gebruik je jouw abonnement dus optimaal. Op de website staat per toestel toegelicht welke specificaties een toestel heeft. Hier kun je zien wat het maximale netwerk is dat het toestel ondersteund. Ook kun je in de instellingen van je toestel kiezen van welk netwerk je gebruik maakt. Je kunt hier niet kiezen voor een andere netwerkprovider. Heb je Odido? Dan kun je géén gebruik maken van het KPN netwerk.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zondag 29 jun
Gesloten
Maandag 30 jun
10:00 - 18:00
Dinsdag 1 jul
10:00 - 18:00
Woensdag 2 jul
10:00 - 18:00
Donderdag 3 jul
10:00 - 18:00
Vrijdag 4 jul
10:00 - 18:00
Zaterdag 5 jul
09:00 - 17:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Bedrijfsuitje (05 September 2025)
Gesloten.
Bedrijfsuitje (06 September 2025)
Gesloten.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.